Otwarcie butiku Louis Vuitton w Warszawie ściągnęło tłumy gwiazd. Wśród nich pojawiła się Jolanta Kwaśniewska z córką. Wydarzenie to poprzedziła kontrowersyjna akcja reklamowa. Przed domem handlowym w centrum Warszawy ustawiono gigantyczną walizkę ze słynnymi printami marki.
Zdaniem wielu Warszawiaków ekspozycja była przesadzona i oszpeciła jedną z głównym ulic miasta. Bez wątpienia jednak przyciągała uwagę.
Prywatną inicjatywę promocji kultowych torebek i walizek podjęła Marta Grycan wraz córkami. Znane panie zrobiły sobie sesję zdjęciową na tle kufrów LV. Przedstawiciele francuskiego domu mody oświadczyli, że zdjęcia "Grycanek" nie mają nic wspólnego z oficjalnymi działaniami marketingowymi brandu.
Otwarcie salonu to kolejny krok milowy we wkraczaniu Polski do świata wielkiej, światowej mody. Teraz czekamy na pierwszy w Polsce butik Hermès'a
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz